Tuesday, October 21, 2008

abah... in memory.....

Ayahanda saya yang tercinta, Ahmad Bin Abd. Ghani atau lebih ndikenali dgn name Hj. Ling telah kembali kerahmatullah pada 18/10/2008. Beliau telah pergi dengan tenang pada jam 7.55 pagi di wad ICU hospital Batu Pahat... Semoga roh nya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.

"Ya Allah Ya Tuhanku, aku merayu kepadaMu Ya Allah... Kau ampunkan dosa bapa ku ini... Kau tempatkan beliau dikalangan hamba-hamba Mu yang beriman..."

No words can describe myself rite now.. he was my idol, my saviour, my best friends but after all Allah knows d best...Dia telah meminjamkan insan yang paling berharga kepada kami selama 63 tahun.. Kehilangannya sangat dirasai oleh semua insan yg mengenalinya secara dekat.. To all friends and family, thank u for coming and for d wishes...

nana: salam nurul, aku baru dapat berita ttg pakcik ling.. sorry, aku mungkin x dapat ziarah hr ni, masih outstation. Tp aku harap ko byakkan bersabar dan redha dgn pemergian ayah kau. aku doakan dia d tmptkan org2 yg soleh. take care nurul...

kak mala: i'm sorry 2 hear about ur dad. semuga beliau ditempatkan bersama2 org2 yg beriman. Amin.

Ain: Askum.. Takziah ats pemergian ayahanda.. Semoga kak nurul tabah. Sayang Kak Nurul.. -ain, ayu,jan-

Zera: Nurul, i'm sorry to hear about ur loss. my condolence to u n family. hang in der..

Kak Nurul: Takziah dr akak n kwn2. Banyakkan bersabar. Redhakan pemergiannya. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya. Al Fatihah.

Aki Cina: Akum nurul, iza kol aku td bgtau yg org tua ko dh xde. takziah ye.. ingat nak kol tp mesti ko tgh xly nak ckp sgt kan. kang dgn aku2 skali nangis. kim salam family ko k.

Huda Dubai: Salam nurul, Innalillahi wainnailaihi rajiun.. i'm really sorry to hear about ur lost. my heartfelt condolences goes out to ur whole family. Pak Ling will always be in our memories. Moga dia ditempatkan di kalangan orang yg beriman. Be strong when facing all this ok nurul. Just let me know if u need me or anything. Take care n kemsalam to mak nong and d rest. luv all of u..

Azhar Zainal: Takziah di atas pemergian abah.. Semoga rohnya dicucuri rahmat.. Saye doakan semuanye selamat.. Amin..

Abang Azri: With all d prayers, do'a n faith 2 ur father n family from me who speechless to express my sadness with regards to it.. i hope, n i pray to ALLAH to give u energy n faith to go on.. i'm sorry.. Luv ya..

Remi: Salam. Takziah ye nurul.. aku dot tau ayah ko meninggal ptg td.. harap ko byk sabar ye....

Abg Jam: Semoga roh arwah ayah nurul berade di kalangan orang2 yang dikasihi

Shafa: nurul!! takziah nurul.. nurul.. aku baru tau td ptg. i'm so sory 2 hear dat. takziah.. nnt ko da blk cni, aku nak jmp ko ye..

kak aufa: huda, salam takziah dr kak aufa sekeluarga. semoga roh ayah huda dicucuri rahmat.

en. dazma: takziah..

en izad: takziah dari saya dan TRR HERITAGE staff.. semoga roh nya dicucuri rahmat.. Amin...

mr elias: no matter what life has got 2 go on nurul. i'm really sorry n feel ur sorrow n grief. pray for him thru doa n steadfast. may u get over with it..

thank you very much everyone...


The last family photo with him...

1 comment:

tomato_biru said...

aku tau kau tabah...kan?
bersabarlah...
Tuhan sedang menguji dan sedang memberi Rahmat...

birulandak.blogspot.com